Kun Marjo Sjöroos kysyi : " Kai sä tiedät mikä on Panos Emporio?" Nyökyttelin vaikka aivot löivät ihan tyhjää. Tiesinkö todella? En. Säälittävää, pisteeni laski nollaan siinä vaiheessa. Sain tyrkytyksen alaisena yhden esitteen ja se oli moro. Otan tästä edespäin selvää ajankohtaiset muotitermit jne.
Asia jäi sitten sikseen kunnes ostin uuden suomeen tulleen Elle lehden. Pelastus! Ellen välissä oli Emporion esite, se pirulainen oli siis jotain tosi hienoja bikiinejä ja uimaasuja myyvä juttu, mitään sanomaton, minulle merkitsemätön. No nyt tiedän senkin. Uusiin intohimoihini listaan tarttui taas jotain, ensiksi suklaa,makea,mallintyöt ja nyt vielä ihanat aikakausilehdet. Miten elämä helpottuukaan kun saan avata uuden sivun lehdestä jos toisesta?
Muotilehdet ovat kasvattaneet minua hieman enemmän tietoiseksi muodista ja olin varmasti helmikuussa 2005 ainoa meidän koulussa jolla oli Cheap Mondayn farkut. Pyrin esittelemään niitä mahdollisimman paljon. Ehkä nyt olisi taas aika palata siihen maailmaan josta poistuin poikien takia ikuisuuksiksi. (Miksi,Miksi,Miksi??)

1491699.jpg
Yhteishaun aikana minulta kysyttiin monia kertoja miksi haluain isona. Vasta nyt unelmani ovat käyneet toteen ja vastaus löytynyt. Olen pienestä pitäen tahtonut malliksi. Olla catwalkkien tähti, supermalli, yksi parhaimmista. Mutta koska olen kieriskellyt huonossa itsetunnossa jo kauan ja kieriskelen edelleen, en tiedä onko minusta siihen ulkoisesti. Mutta koska vahva kunnianhimoni uusista ja kauniista kuvista on saanut minut siirtymään eteenpäin, ei tämäkään unelma ole mahdoton. Aijon vielä nousta täältä kohti taivasta!

1432209.jpg